Breck. Dalej. Bezpieczniej.
CEL: Stworzenie strategii marki Breck, obejmującą nową, poszerzoną ofertę produktową. IDEA: Breck. Dalej. Bezpieczniej.
REALIZACJA: Strategia jest kontynuacją dotychczasowej koncepcji, opartej na przekazie ”Breck. Pełna Kontrola”. W związku z poszerzeniem oferty o nowy produkt – tarcze hamulcowe (do tej pory w ofercie były wyłącznie klocki) i uzyskaniem przez markę kompleksowości ofertowej przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną odsłonę marki: ”Breck. Dalej. Bezpieczniej”. W efekcie przeprowadzonych badań dotyczących hamowania wyłoniliśmy insight dotyczący ilości użyć systemu hamowania podczas codziennej drogi do pracy, drogi do szkoły, czy też wypadku za miasto. Zmierzyliśmy ilość wciskania pedału gazu w godzinach szczytu oraz w weekendy, podczas przejazdu przez miasto oraz poza nim. W strategii informujemy jak ważny jest sprawny system hamowania, w oparciu o konkretne dane.
#marka #strategia #kreacja #keyvisual #produkcja #komunikacja #360