Produkcja

Miniatura wpisu

Prócz tradycyjnych realizacji plakatów, ulotek, różnorodnych materiałów POS, gadżetów reklamowych – zajmujemy się kreatywną produkcją reklamową. Nietypowymi, dopasowanymi do charakteru marki rozwiązaniami, skutecznie i konsekwentnie budujemy jej wizerunek. Łączymy wiele technik produkcyjnych.

więcej

Nowe promocje na wiosnę!

Miniatura wpisu

CEL: Wzrost sprzedaży produktów EUROCASH w sklepach ABC. REALIZACJA: Stworzenie kilku następujących po sobie promocji, dla różnych produktów. Projektowanie graficzne, produkcja, zakup i wysyłka atrakcyjnych nagród (wieże audio, telewizory, rowery), które mają zachęcać do zakupu produktów premiowanych. Nagrody w promocjach rozdawane są codziennie, co ma na celu utrzymanie ciągłości sprzedażowej i utrzymanie zainteresowania promocją przez […]

więcej

Direct marketing

Miniatura wpisu

Przygotowujemy materiały bardzo mocno wymierzone w cel, czyli dające możliwie szybką i pozwalającą się zmierzyć reakcję bardzo wyselekcjonowanego konsumenta. Szukamy indywidualizmu i jednocześnie cech wspólnych grupy docelowej, a następnie kierujemy do niego komunikat pod kreatywną postacią.

więcej

Materiały POS

Miniatura wpisu

Każdy produkt, celem odróżnienia się od konkurencji, w momencie startu na rynku, zmiany polityki cenowej, rebrandingu, promocji, aby zostać zauważonym wymaga skutecznej ekspozycji.

więcej

Kolejny rok z programem all4work

Miniatura wpisu

CEL: Budowanie lojalności wśród klientów. Wzrost świadomości marki, Wzrost sprzedaży krótko i długoterminowej. REALIZACJA: Prowadzenie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz pracownikami, w oparciu o kalendarz sprzedażowy, cykl życia produktów i zmieniające się warunki rynkowe. Prowadzenie szeregu działań, mających na celu długoterminowy wzrost sprzedaży produktów. #lojalnosc #strategia #kreacja #fullservice # 360 #promocja #produkcja #database #komunikacja

więcej

Breck. Dalej. Bezpieczniej.

Miniatura wpisu

CEL: Stworzenie strategii marki Breck, obejmującą nową, poszerzoną ofertę produktową. IDEA: Breck. Dalej. Bezpieczniej. REALIZACJA: Strategia jest kontynuacją dotychczasowej koncepcji, opartej na przekazie ”Breck. Pełna Kontrola”. W związku z poszerzeniem oferty o nowy produkt – tarcze hamulcowe (do tej pory w ofercie były wyłącznie klocki) i uzyskaniem przez markę kompleksowości ofertowej przygotowaliśmy i wdrożyliśmy  kolejną […]

więcej

Pij zdrowo, żyj zdrowo!

Miniatura wpisu

CEL: wzrost sprzedaży produktów Nestle Pure Life. REALIZACJA: Do realizacji celu powstała promocja oparta na zakupie produktów Nestle Pure Life. Komunikacja w promocji wynika ze strategii marki i polega na pokazaniu benefitów z picia wody Nestle Pure Life: PIJ ZDROWO, ŻYJ ZDROWO. Nagrodami w promocji są wyjazdy do Aquaparku i zestawy plażowe. dla całej rodziny. […]

więcej