Kupuj w ABC i wygraj kosze Dove!

Miniatura wpisu

CEL: wzrost sprzedaży produktów EUROCASH w sklepach ABC. REALIZACJA: Do realizacji celu powstała promocja oparta na wyselekcjonowanych produktach z koszyka zakupowego ABC. Bezpośrednim motywatorem do dokonania zakupu zostały atrakcyjne nagrody w postaci koszy produktów Dove. Aby otrzymać nagrodę należało zakupić produkty o określonej wartości i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe: ”Robię zakupy w sklepie ABC, […]

więcej

Nowe promocje na wiosnę!

Miniatura wpisu

CEL: Wzrost sprzedaży produktów EUROCASH w sklepach ABC. REALIZACJA: Stworzenie kilku następujących po sobie promocji, dla różnych produktów. Projektowanie graficzne, produkcja, zakup i wysyłka atrakcyjnych nagród (wieże audio, telewizory, rowery), które mają zachęcać do zakupu produktów premiowanych. Nagrody w promocjach rozdawane są codziennie, co ma na celu utrzymanie ciągłości sprzedażowej i utrzymanie zainteresowania promocją przez […]

więcej

Programy lojalnościowe

Miniatura wpisu

Programy lojalnościowe skutecznie i świadomie budują relacje z Klientami, opowiadają historię marki Klienta, zwiększają sprzedaż krótko i długoterminową. Są niezastąpionym narzędziem motywacyjnym. Zajmujemy się kompleksowo ich obsługą. Nasze programy są wielopoziomowe.

więcej

Promocje sprzedaży

Miniatura wpisu

Tworzymy i obsługujemy promocje B2C oraz B2B. Wymyślamy koncepcję kreatywną, dobieramy kanały komunikacyjne, projektujemy komunikaty, produkujemy materiały, komunikujemy się na bieżąco z uczestnikami, zapewniamy zakup i dystrybucję nagród

więcej

Kolejny rok z programem all4work

Miniatura wpisu

CEL: Budowanie lojalności wśród klientów. Wzrost świadomości marki, Wzrost sprzedaży krótko i długoterminowej. REALIZACJA: Prowadzenie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz pracownikami, w oparciu o kalendarz sprzedażowy, cykl życia produktów i zmieniające się warunki rynkowe. Prowadzenie szeregu działań, mających na celu długoterminowy wzrost sprzedaży produktów. #lojalnosc #strategia #kreacja #fullservice # 360 #promocja #produkcja #database #komunikacja

więcej

Teraz Witamina D!

Miniatura wpisu

CEL: Wzrost sprzedaży produktów Nestle: Nesquik i Chocapic. Sprzężenie kampanii z ogólnopolską kampanią ATL i BTL w oparciu o przekaz: ”Teraz WITAMINA D”. REALIZACJA: Stworzenie konkursu fotograficznego, polegającego na wysłaniu zdjęcia ”Małego Bohatera podczas Superakcji”. Projekty graficzne, produkcja, obsługa konkursu, zakup i wysyłka nagród. #projektowanie #strategia # obsluga #btl #produkcja #komunikacja

więcej

Pij zdrowo, żyj zdrowo!

Miniatura wpisu

CEL: wzrost sprzedaży produktów Nestle Pure Life. REALIZACJA: Do realizacji celu powstała promocja oparta na zakupie produktów Nestle Pure Life. Komunikacja w promocji wynika ze strategii marki i polega na pokazaniu benefitów z picia wody Nestle Pure Life: PIJ ZDROWO, ŻYJ ZDROWO. Nagrodami w promocji są wyjazdy do Aquaparku i zestawy plażowe. dla całej rodziny. […]

więcej